Populaire berichten

dinsdag 8 april 2014

Donut knot, Action VS DA

Hey iedereen,
Vandaag ga ik het hebben over de donut knot van de Action en de donut knot van de DA. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie me gaan volgen op dit blog.

Donut knot

Veel winkels hebben donut knotten te koop. Maar ze verschillen meestal erg van prijs, zo is de donut knot van de Action €1,- en die van de DA €4,-, zit er dan een verschil van kwaliteit in? Die vraag ga ik beantwoorden.
Op het eerste gezicht lijken de donut knotten nogal op elkaar, ook al is de ene geel en de andere bruin en is de ene groter dan de ander. Ze zijn namelijk van hetzelfde materiaal en functioneren hetzelfde, terwijl de DA knot toch duurder is dan de Action knot. Maar ik merk wel dat de Action knot toch iets sneller uit elkaar gaat dan de DA knot. Dat komt ook doordat de Action een iets grovere materiaal heeft gebruikt! Maar voor wat ik voor de Action donut knot heb betaald verwacht je ook niet veel meer dan dat!
De conclusie is dus dat de DA donut knot beter is, maar omdat hij zo veel duurder is en de Action knot ook prima functioneert zou ik toch eerder die van de Action kopen. Dan hoef je namelijk maar €1,- te betalen voor een goede donut.
 
Heb jij een idee waar ik mijn volgende blog over kan doen? Zet hem in de comments!


 Ook zijn ik en mijn vriendin (merel van itsfashionx.blogspot.com) sinds kort een youtube account begonnen, neem eens een kijkje.

Love you all!!
Follow me on bloglovin andstumble~AmberV!
Follow me also on Twitter~Amber Veijer
Please comment and subscribe
xxx

  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten