Populaire berichten

woensdag 5 maart 2014

Review (NL)

Nederlandse versie 

Hey iedereen, 
Vandaag ga ik een review schrijven van de producten hieronder.
- Matte nagellak + de zwarte nagellak. (Etos en Hema)
- Glow in the dark nagellak. (Kruidvat)
- Ketting. (Bijou Brigitte)


Matte nagellak + zwarte nagellak

Matte Nagellak
Aller eerst over de matte nagellak. Deze nagellak is een soort top coat die je over een kleurtje heen moet doen. Je hoeft er geen dikke klodder over heen te doen, maar een beetje is al genoeg. Hij heeft een goede kwaliteit en werkt op alle kleuren nagellak, persoonlijk vind ik zwart een leuke kleur om eronder te doen.  Als je deze top coat gebruikt kun je er geen andere top coat meer over doen want dan heeft het helemaal geen zin want dan is hij gewoon weer glanzend. Maar de naam doet eer aan want hij maakt je andere kleurtje echt mat, het is dus gewoon een top coat die zijn werk doet.

Je kunt hem kopen bij de Etos (het huismerk) het is nummer 23. Alleen de enige aanmerking die ik erop heb is dat het potje een beetje klein is en dat het wel € 2,50 kost. Dat is een beetje duur, daarom zou ik hem kopen als hij in de aanbieding is.


Zwarte nagellak (Hema)
Zwarte nagellak is goed te combineren met de matte top coat van net, maar hij is ook heel goed te combineren met andere leuke kleurtjes zoals: roze, wit, blauw en natuurlijk andere kleurtjes of een glitter top coat. Hij past dus gewoon bij alle kleuren, het maakt dus niet uit wat je aan hebt hij past gewoon overal wel bij.

Ik heb mijn zwarte nagellak weg bij de Hema. Hij is dus ook van het huismerk van de Hema. Je moet wel een paar keer over dezelfde nagel gaan want anders dekt hij niet helemaal goed, maar voor de rest is er niks mis met deze nagellak. Ik heb dit potje gekocht toen hij in de aanbieding was, voor € 1,-.


Glow in the dark nagellak

Het is leuk om nagellak op te doen maar 's avonds kan niemand dat zien. Gelukkig hebben ze nu ook glow in the dark nagellak, dan vallen je nagels niet alleen overdag op, maar 's avonds ook.

Mijn Glow in the dark nagellak komt van de Kruidvat, deze kun je gewoon over je nagellak heen doen. De nagellak kun je dus gewoon over je andere nagellak doen maar heeft wel een beetje een groen/geel tintje. Het maakt niet uit wat voor kleur je eronder doet hij blijft gewoon groen/geel in het donker. De nagellak komt dus van de Kruidvat, hij komt van essence nummer 33. Als je hem tegenkomt staat er een stikker op met Fluo-rescent. Tip: Als je hem ik de zon zet is hij feller in het donker.


Ketting
Ik heb ook een ketting gekocht, bij de Bijou Brigitte. Hij zit vol met diamandjes, groot en klein. Hij heeft een metalen omhulsel (waar de diamandjes in zitten). Het is een goede ketting om te combineren omdat hij zilver is, hij staat vooral leuk bij een spijker blouse. Zoals jullie zien zitten er veel diamandjes in die er zo uit kunnen vallen, ik heb gevraagd aan een winkelmedewerker of er een manier was dat de diamandjes er niet uitvallen en die is er! Ze zei dat je er wat top coat over moet doen, dan blijft het wat beter zitten. Dat heb ik gedaan (alleen bij de kleine diamandjes) en het werkt tot nu toe prima.


Dit was het dan maar weer hopelijk heb je er wat aan gehad.
-Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten