Populaire berichten

woensdag 12 maart 2014

Puma parfum, kan dat?

Hey iedereen, 
Vandaag ga ik een review schrijven over de Puma parfum (Jam).
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, plaats een reactie om te laten zien wat je ervan vindt. Veel plezier met het lezen.


Puma parfum (Jam)
Natuurlijk kent iedereen het merk Puma al, maar wie wist er dat ze ook parfum hadden. Nu weet je het en ik ga je gelijk vertellen of hij het waard is van je geld. Dus veel plezier met het doorlezen van dit review.
Aller eerst over de uitstraling. Ik vind persoonlijk het doosje en het flesje heel leuk, omdat het zo kleurrijk is en het stoere printjes heeft. Zelfs de dop van het flesje is leuk gedesinged, er staat namelijk het teken van Puma op (een Puma dus).Ook vind ik het leuk dat de parfum zelf een roze teint heeft. Omdat ik een 36ML flesje heb is hij makkelijk om mee te nemen, het maakt niet uit waar naartoe hij past overal in.
De parfum zelf ruikt heel fris en is dus roze, hij ruikt vooral naar limoen (een heel klein beetje). De geur is heel sterk en niet iedereen vind dat nou zo lekker. Het flesje heeft een makkelijke (druk)knop dus je spuit de parfum er makkelijk uit. Daar komt ook al het nadeel, ik heb namelijk het gevoel dat er in één keer spuiten gelijk al heel veel uit gaat. Maar dat is niet zo erg, want het is voor de rest gewoon een top product met een goede geur die je de hele dag bij je draagt.
Ik heb hem gekocht bij de Kruidvat voor €11,60. Het is dus zeker een aanrader.

Love you all xx
Follow me on bloglovin
Please subscribe and react
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten