Populaire berichten

dinsdag 11 maart 2014

Baby lips, houden mijn lippen ervan?

Baby Lips (Maybelline New York)


Hey iedereen, 
Vandaag ga ik het hebben over de Baby lips (de blauwe Hydrate) van Maybelline New York. Veel plezier met het lezen ervan, ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Baby Lips

Jullie hebben er vast wel van gehoord... Baby Lips. Met de leuke gekleurde verpakking valt hij goed op in de winkel en is daarom aantrekkelijk om te kopen. Bij elke geur heb je een ander verpakking, daardoor kun je ze makkelijk herkennen.
 In Nederland heb je maar vijf verschillende Baby Lips, dat is wel jammer, maar het is niet heel erg.
Wat ik fijn vindt aan Baby Lips is dat het je lippen hersteld en je krijgt ook nog zachte lippen! Deze Baby Lips heeft een cirtroen achtige geur en is transparant. Ook de verpakking waar de Baby Lips in zitten is erg hygiënisch, je weet dan in ieder geval dat er niemand anders met zijn koortslip aan heeft gezeten. Persoonlijk vind ik Baby Lips geweldig, het is handig om mee te nemen en ziet er nog leuk uit ook. Dus als je droge lippen hebt, of wat verschrikkelijke kwalen koop Baby Lips. 
Ik heb deze bij de DA weg hij was daar €3,50, maar dat is natuurlijk niet de enige plek waar je ze kunt krijgen. Ook was deze (volgens mij) redelijk aan de prijs, ik ken mensen die ze voor €2,50 hebben gekocht. Maar het komt er dus gewoon op neer dat ze geweldig zijn! Koop ze!

Love you all! Follow me on Bloglovin! Please subscribe and react! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten