Populaire berichten

maandag 31 maart 2014

Nep nagels, voor herhaling vatbaar?

Hey iedereen,
Vandaag ga ik iets schrijven over nep nagels, zelf heb ik de nep nagels van de trekpleister eens geprobeerd, maar het kan natuurlijk gaan over iedere andere nep nagel.
Hopelijk heb je er iets aan.

Nep nagels

Ooit in je leven moet je het wel eens geprobeerd hebben, nep nagels. Het maakt niet uit waar ze vandaan komen het zijn en blijven nep nagels, maar als je het over de kwaliteit hebt is het met elke nep nagel wel weer anders.
Dus vandaag heb ik de nep nagels van de trekpleister geprobeerd. Ik vond dat ze er leuk uitzagen en als je mij goed kent weet je waardoor dat komt, de glitters! Maar het draait bij een nep nagel natuurlijk niet alleen om het patroontje wat erop zit, nee het is namelijk ook wel handig om goede lijm te hebben en een goede maat. Gelukkig is het niet heel erg als de nep nagel te groot is, want die kun je gewoon bijknippen. Als je de nagels gaat bijknippen moet je dat even doen voordat je ze erop plakt, want dan kun je jezelf in de weg zitten met het knippen. Eerst knippen dus! Nadat je de nagels geknipt hebt (of als ze al goed zijn) kun je de lijm op je nagels doen. Ik vind het persoonlijk altijd handig om alvast te kijken welke nep nagel op welke nagel moet, want de lijm droogt namelijk redelijk snel. En klaar, daar heb je hem dan, je nep nagel. Ik vond dat mijn lijm erg slecht, want alles viel en meteen weer af na een beetje druk op mijn nagel. Daarom heb ik even een andere lijm gebruikt, ik weet niet waar die vandaan komt, maar dat maakt niet veel uit. 

De nep nagels die ik had kwamen zoals ik al zei van de trekpleister. Persoonlijk vind ik deze nep nagels niet helemaal top, want de lijm is erg slecht en dat is toch wel een erg belangrijk punt voor een nep nagel. Maar het was niet heel erg, want de nep nagels waren namelijk maar €1,-. Het was dus eigenlijk ook wel te verwachten.

Heb jij nep nagels? Zet een leuke foto van jou en je nagels hier beneden neer en als je tips hebt voor de mensen die nog nooit nep nagels op hebben gedaan zet ze dan ook hier beneden.

Love you all!!
Follow me on bloglovin and stumble~AmberV
Please give a comment and subscribe!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten