Populaire berichten

zondag 9 maart 2014

Ga nooit weg zonder...Lipgloss (NL)

Hey iedereen,
Vandaag ga ik een review doen over twee lipglosses. Nee, sorry dit is geen welke is beter die of die, ik ga gewoon een review schrijven. Maar over welke twee lipglosses? Ik ga schrijven over twee lipglosses van de kruidvat, de glossy lipbalm en de Stay with me longlasting lipgloss. 
glossy lipbalm (links) stay with me (rechts)


Glossy lipbalm (essence)
Laten we eens beginnen bij de Glossy lipbalm van essence. Je kunt hem hier ook boven zien, het is de linkse lipgloss (of lipbalm). Als je naar de verpakking kijkt zie je een hele schattige aardbei en onder die aardbei staat de smaak (of hoe het eruit moet zien), sweet strawberry. Maar ik heb natuurlijk alles uitgetest en daaruit kwam te voorschijn dat het een echte aardbei smaak had, ook was het best heel zoet! 
Deze lipgloss heeft een heel natuurlijke tint en is niet super duidelijk te zien als je hem aanbrengt op je lippen. Maar daarom is deze lipgloss er juist voor niet te speciale evenementen. Ik vind hem ook heel handig omdat hij klein is en makkelijk om aan te brengen, dus zit hij vaak in mijn tas. 
Als je hem wil uitproberen, hij is van essence en is nummer 3. Hij is voor €1,- te koop bij de Kruidvat of andere winkels met essence producten. 


Stay with me longlasting lipgloss (essence)
En dan nu over de longlasting lipgloss. Ook deze lipgloss is van essence, alleen is wel een tikkeltje anders. Deze lipgloss is knal roze, die kun je dus goed gebruiken als je erg wilt opvallen. Ook houdt de lipgloss deze kleur redelijk lang vol, hij doet zijn naam dus eer aan. Maar als je hem toch weer een keer op moet doen is dat niet zo zo moeilijk, de lipgloss is namelijk niet super groot en is dus makkelijk te voorschijn te halen, maar hij is ook zo weer terug in je tas. 
Als je deze lipgloss gebruikt heb je wel een goede remover nodig, want hij gaat er niet zo makkelijk vanaf. Ook is het handig dat je hem weghaalt met een wegwerp doekje en niet met iets wat je vaker moet gebruiken, want daar komt het niet meer uit. Dit kan ik zeggen met eigen ervaring.
Maar toch ben ik heel blij met deze lipgloss, hij is van essence, het is nummer 4 trendzetter en is €2,-.

  
Hieronder is nog een foto met de kleuren van de lipglosses.

-Plaats een reactie-
Love you al follow me on bloglovin <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten