Populaire berichten

dinsdag 4 maart 2014

first blog

Hallo iedereen, Ik ben Amber zoals jullie ook wel zagen hierbovenin. En ik ben net een blog begonnen, maar laat ik eerst wat vertellen over mijzelf en hoe ik op een blog kwam. Naast school, zingen en met vrienden afspreken heb ik nog twee dingen waarmee ik mijn tijd verdoe namelijk schrijven en mode! Wat als ik die nou eens combineer? Dan krijgen we een mode, accessoires en ander leuke ding blog. Maar natuurlijk ben ik er niet helemaal zelf op gekomen. Ik vond het altijd al leuk om ze te lezen en reviews te lezen, maar toen ineens zei mijn vriendin Merel een keer dat ze een blog had en ik dacht van o wat leuk. Toen was ik zo gek om niet eens te denken van laat ik dat ook doen. Nee, dat kwam later (eerder deze avond). Maar het komt er dus op neer dat ik een blog ben begonnen. Wat jullie hier te zien krijgen zijn: reviews, DIY's en mijn nieuwe aankopen. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Xxx Ik zet mijn blog altijd in 2 talen neer Nederlands en Engels. Zodat als er buitenlanders lezen niet denken van huh? Dus vandaar.

 Hi everyone, I'm Amber as you also called hierbovenin saw. And I've just started a blog, but first let me tell what about myself and how I get on a blog. In addition to school, singing and painting, I have two things that I my wasting namely writing and fashion! What if I that well even combine? Then we get a fashion, accessories and other fun thing blog. But of course, I am not all by itself. I always thought it was already like to read them and reviews to read, but when all of a sudden said my girlfriend Blackbird a time they had a blog and I thought of o What fun. Then I was so crazy to not even to think of let me do that too. No, that came later (earlier this evening). But this means that I've started a blog. What you see here are: reviews, DIY's staff and my new purchases. I hope you like. Xxx I put my blog always in 2 languages down Dutch and English. So that if foreigners read not think of huh? So from there.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten