Populaire berichten

vrijdag 7 maart 2014

Eyeliner VS Gel liner

Hey iedereen,
Vandaag ga ik twee producten van de Hema vergelijken, een Eyeliner (rechts) en een Gel liner (links). 
Je kunt ze hieronder zien.


Perfect Eyeliner
Aller eerst over de "Perfect" Eyeliner. Als je de dop van de eyeliner open doet zie je een soort van potloodje, maar dan met een plastic omhulsel. Als je aan dat omhulsel draait wordt het potloodje langer. Persoonlijk vind ik deze draai functie heel handig, omdat je anders elke keer de punt moet slijpen en als je dan een goede punt hebt breekt hij weer af. Dat vind ik handig en omdat hij erg klein is kun je hem makkelijk in je tas doen. Wat ik wel moeilijk vind is het lijntje boven je oog trekken want dan moet je redelijk hard drukken, daarom geef ik daarbij mijn voorkeur aan de gel liner omdat die iets meer vloeibaar is en deze niet, dus heb je minder makkelijk een lijntje boven je oog. Maar voor de rest is hij perfect, hij is erg dun dus je kunt er heel precies mee werken en ik vind hem perfect voor een lijntje onder je oog.
Als je in de Hema komt dan kun je hem zo vinden. Deze eyeliner heb ik als cadeautje gekregen, maar ik weet dat hij ongeveer €2,- is.


Gel Liner 
Ook de Gel liner is een soort eyeliner, je doet er immers hetzelfde mee. Alleen deze eyeliner heeft een potje en een kwastje. Ik vind deze eyeliner geweldig, omdat hij makkelijker boven je ogen aan te brengen is. Dat is zo, omdat hij iets vloeibaarder is dan de andere eyeliner. Ik vind het ook erg handig dat ze het potje zo hebben gemaakt dat alles bij elkaar blijft. De enige nadelen zijn, dat hij snel uitdroogt als de dop er niet op zit en het is niet om even snel te doen, want je moet alles uit elkaar halen en in elkaar zetten. Maar zonder die dingen is hij geweldig en dat merk je dan natuurlijk ook aan de prijs. Hij was €4,-, maar dan heb je wel een hele fijne eyeliner.

 
Winnaar
Alle beide eyeliners zijn geweldig, maar er kan er maar 1 het beste zijn en dan geef ik toch mijn voorkeur aan de Gel liner. Omdat ik slecht ben in het lijntje te tekenen boven je oog en als je dan de Perfect eyeliner hebt moet je het een paar keer over dezelfde lijn gaan om het goede kleurtje te krijgen. Maar deze keuze is voor iedereen verschillend.
Maar als ik wel ergens anders ben op een wc dan heb ik de compacte Perfect liner mee. Uiteindelijk zijn beide eyeliners gewoon geweldig, dus ik zou ze je aanraden!

Follow me on Bloglovin. AmberV Love you guys

Geen opmerkingen:

Een reactie posten