Populaire berichten

zondag 30 maart 2014

Schoenen, zijn ze wel leuk genoeg?!

Hey iedereen,
Vandaag ga ik het hebben over schoenen, want nu het weer mooi weer wordt heb je natuurlijk nieuwe schoenen nodig. Maar iedereen heeft vast wel eens gehad dat hij/zij zulke mooie schoenen had dat je ze niet weg kon doen en ze daarom toch nog voor een jaartje wil houden. Hetzelfde had ik met de schoenen die hieronder staan.
Heb jij ook schoenen die je gewoon niet weg kan doen? Zet het hier beneden neer (bij de reacties). 
 

Groene laarsjes

 Dit zijn echt de leukste laarsjes die ik ooit heb gehad, ze zijn niet te hoog, niet te dik en niet te somber. Omdat het hier in Nederland nog geen hoog zomer is in de lente heb ik vorig jaar dit paar laarsjes aangeschaft. Als het niet zo'n mooi weer is en het niet erg warm is kan ik deze laarsjes mooi aan doen. Ze zijn warmer als een andere schoen en fleuren de boel erg op, dus die sombere dag is dan toch een beetje gekleurd. 
De tops van dit laarsje vind ik het ritsje op de achterkant en de kleur van de schoen, daardoor moest en zou ik deze schoen kopen. Er is wel een klein minpuntje aan deze schoenen, de veters. Ze rafelen erg snel, daarom moet je vaak weer nieuwe veters kopen. Maar nu heb ik daar een oplossing voor: Heb jij snel rafelende veters? Doe dan een beetje top coat op het beginnetje, dan rafelen ze niet en hoef je dus ook geen nieuwe veters te kopen!
Dit zijn de redenen waarom ik deze schoenen nog even bewaar in mijn kast.
 

Grijze All Stars

Natuurlijk hoort er ook een All Star in mijn schoenen collectie, dat kan niet missen. Deze schoenen zijn iets somberder dan de groene laarsjes, maar ze zitten zo comfortabel aan mijn voet. Deze All Stars zijn net wat anders dan de andere All Stars, ze hebben een zachter stofje dan de normale All Stars, dat komt waarschijnlijk doordat hij al wat ouder is dan de andere All Stars. Als de All Stars vies worden kun je ze altijd nog even in de wasmachine doen. Maar als je zoals mij de neuzen vooral viezig hebt, dan kun je dat er natuurlijk altijd afboenen (wat ik dus nog moet doen).
Voor de rest zijn dit gewoon goede schoenen die makkelijk een jaartje meegaan.

Apple Vans

Ik denk dat Vans en All Stars twee grote concurrenten van elkaar zijn, het zijn namelijk allebei top schoenen. Alleen wel met een apart modelletje en andere zwakheden. De zijkanten van de Vans gaan namelijk snel kapot, maar na wat plakken zijn  mijn Vans weer in een compleet goede staat. Buiten dat vind ik Vans erg fijne schoenen, je kunt ze zo aan doen, ze lopen erg fijn en ze zijn van luchtig materiaal gemaakt, daardoor zijn ze niet snik heet van binnen. De Vans die ik heb is zwart met rode appeltjes en dat is ook wat ik zo schattig vind aan deze Vans en omdat er ook zwart in de schoen zit kun je ze goed combineren met je kleding. En door de appeltjes is het een fris en fruitige schoen! Nee, deze wil ik nog niet in de vuilnisbak gooien.

Love you all!
Follow me on bloglovin and stumble~AmberV!
Subscribe and Comment please!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten