Populaire berichten

zondag 16 maart 2014

Drie Hairstyles

Hey iedereen,
Vandaag houd ik een DIY van drie haarstijlen. Ik hoop dat jullie het leuk en nuttig vinden.
Geef een reactie en abonneer op mij.


1. Donut Knot
Veel mensen hebben wel een donut, maar hoe moet je zo'n ding in doen? Daar ga ik bij helpen.
Voor een Donut knot heb je een paar dingen nodig:
- 2 elastiekjes 
- minimaal 2 schuifjes (vooral als je dik haar hebt)
- een donut knot (of een zelfgemaakte sok donut)
- misschien een leuk lint of bloemetje om de knot te versieren

Stappen
1. Kam je haar goed zodat je er makkelijk dingen in kunt doen.
2. Maak een paardenstaart (hoog of laag), je kunt vooraan ook een stukje haar los laten zodat je nog een leuker effect krijgt van vooraan.
3. Doe nu de donut (of sok donut) in je haar, die doe je om de staart heen.
4. Doe nu je gezicht naar beneden en verspreid het haar over de donut knot. Als je denkt dat je het ongeveer even hebt verdeelt kun je er een elastiekje omheen doen.
5. Nu je dit hebt gedaan ben je nog niet klaar, want er hangt nog heel veel haar rondom de donut. Dit haar moet je om de donut heen doen, ik doe het een beetje draaiend zodat je een rondgedraaide pluk eromheen hebt (je moet hem natuurlijk wel vastmaken met schuifjes)
6. Het plukje wat je vooraan hebt losgelaten kun je nu vastmaken met een schuifje (deze kun je ook op de draaiende manier doen).
7. Als je een leuk strikje/lintje, een bloemetje of een ander dingetje hebt kun je die erin doen. 
8. Klaar! Veel plezier met je donut knot.



2. Longer Ponytail
Heb jij niet heel lang haar? Niet getreurd er is een manier zodat het langer lijkt! Wil jij weten hoe dit kan? Lees dan deze DIY
Voor deze staart heb je nodig:
- 2 elastiekjes 
- misschien een schuifje 

Stappen:
1. Kam je haar goed, net zoals bij de donut knot.
2. Het makkelijkste is om eerst de bovenste staart te maken, ik raakte in de knoop toen ik eerst de onderste staart wilde maken, hierbij kun je ook een plukje vooraan los laten.
3. Maak de bovenste staart en zorg ervoor dat de bovenste staart goed over de onderste staart valt, want anders zien mensen dat je twee staarten in hebt.
4. Maak het losse plukje los en klaar!


Braid Bun
Een knot is leuk, maar het is natuurlijk nog leuker als je er een ander soort knot kunt maken en het is niet eens zo heel moeilijk. Dus lees deze DIY.
Hiervoor heb je nodig:
- een elastiekje 
- minimaal 2 schuifjes

Stappen
1. Kam je haren zoals de stappen hiervoor.
2. Maak een staart, lekker boven op je hoofd zodat iedereen hem goed kan zien.
3. Maak van deze hele staart een grote vlecht, zoals je ziet bij mij zijn er wat haartjes uit de vlecht, dat komt omdat ik laagjes heb.
4. Draai je vlecht rond (boven op je hoofd, zodat je een soort knot krijgt). En klaar!

 Love you all!! <3
Follow me on bloglovin ~ AmberV
Please comment and subscribe!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten