Populaire berichten

vrijdag 21 maart 2014

Nude eyeshadow, CATRICE cosmetics

Hey iedereen,
Vandaag geef ik een review over de Absolute nude eyeshadow palette van Catrice cosmetics. Het is een fijn product, dus ik dacht laat ik jullie er eens wat informatie over geven.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, geef een je reactie of een verzoek voor een blog of over dit blog. 
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Absolute nude eyeshadow palette Catrice cosmetics

Dus vandaag ga ik een review schrijven over de nude eyeshadow palette van Catrice cosmetics. Ik vind dit product persoonlijk erg fijn en daarom ga ik jullie de pluspunten van dit product laten zien, ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Aller eerst over de buitenkant. De oogschaduw zit verpakt in een strak doosje, wat wel een beetje standaard is voor een oogschaduw, maar de tekst die erop staat maakt het anders dan een andere oogschaduw. Ik vind het erg fijn dat er een goede sluiting op het doosje zit, zodat als het doosje valt niet alles gelijk kapot en eruit valt. Het is wel jammer dat daardoor het doosje minder makkelijk open gaat, maar je moet gewoon je nagels gebruiken, dan lukt het wel!

Zoals jullie zien zitten er een aantal kleuren oogschaduw in het doosje, de nude (natuurlijke) kleuren. Deze kleuren zijn dus niet te heftig en kun je overal naar toe dragen en schreeuwen niet om aandacht bij andere mensen. Ik vind het heel leuk om deze kleuren met elkaar te combineren, zodat je een overgang hebt. En omdat je allemaal bruin tinten hebt ziet dat er leuk uit. Op de achterkant van het doosje staat ook nog een uitleg over hoe je een bepaalde soort look kunt krijgen met deze oogschaduw.
Zelf zou ik deze oogschaduw niet dragen met blauwe mascara of iets heel opvallends op je ogen. We gaan met deze oogschaduw namelijk voor nude.

Zelf geef ik echt mijn voorkeur aan deze oogschaduw omdat er veel tinten in zitten en hij is goed te combineren. Het is nummer 010 van Catrice cosmetics en hij is niet heel duur voor de vele kleuren en kwaliteit, hij is namelijk €5,-. En is overal te koop waar het merk Catrice cosmetics te vinden is, ik zeg doen!


Love you all!!
Follow me on bloglovin ~ AmberV
Please leave a comment xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten