Populaire berichten

dinsdag 18 maart 2014

Coverd de coverstick echt?

Hey iedereen,
Vandaag ga ik een review schrijven over de coverstick van Catrice cosmetics.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, geef een reactie en misschien een verzoek  mijn volgende blog bericht.

Cover stick (Catrice cosmetics)

Er zijn veel dingetjes om lelijke op je huid te verbergen, maar de ene werkt niet zo goed als de andere en sommige werken zelfs helemaal niet. Dus ik dacht dat het misschien handig was om er een review over te schrijven.
Zoals je ziet, ziet deze "foundation" er anders uit dan andere foundations, maar het heeft natuurlijk dezelfde werking als alle andere foundations. Veel foundations vind je in de vorm van poeder of vloeibaar, maar het handige van deze foundation is dat hij daar tussen zit en je er dus niet de uitgebreide moeite voor moet nemen om hem aan te brengen. Ik vind dat heel fijn, want ik smeer er altijd altijd op los met alles, dit was dus voor mij de uitvinding van de eeuw. Ook vind ik het erg handig dat hij niet heel groot is en je hem dus zo overal mee naartoe kan nemen. Als je de coverstick ziet lijkt hij een beetje op lipstick, hij werkt dus ook hetzelfde (dus met een draaifunctie om de foundation omhoog te doen). Wel vind ik dat als je de coverstick op je gezicht doet, dat hij een beetje stroefjes "glijd gelukkig is dat niet heel erg belangrijk.
De foundation zelf is geweldig, want hij heeft gewoon de goede kleur (dat ligt er dus gewoon aan of je de goede kleur kiest) en is niet te dik, maar dik genoeg om echt lelijke plekjes op je huid te bedekken. Maar mijn eerste opzicht is dat het misschien wel een beetje weinig foundation in één coverstick zit, maar dat kan misschien ook wel niet waar zijn (zo lijkt het alleen). Ook is de kwaliteit die je er voor terug krijgt erg goed, dus het is wel een eerlijke deal.
Voor €3,- is hij te vinden bij alle winkels met het merk Catrice cosmetics, ik heb nummer 20. Maar in de winkel waar ik hem vandaan had hadden ze er maar drie kleuren en daarvan was het de tweede. Waarschijnlijk hadden ze daar gewoon de "hoofd" kleuren die wel redelijk bij alle soorten tinten huid passen. Maar wat ik ervan kan zeggen is dat het gewoon een top product is, kopen dus!

Love you all!
Follow me on bloglovin and Stumble ~ AmberV
Place an comment and subscribe <3 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten