Populaire berichten

donderdag 13 maart 2014

Magnetische nagellak

Hey iedereen,
Ik ga vandaag een review geven over de magnetische nagellak van Sally Hansen. 
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, geef hieronder een reactie.


Magnetische nagellak (Sally Hansen)
Al heel lang zocht ik naar een goede magnetische nagellak. Je hebt ze ook wel bij de Action, maar deze hebben gewoon een beter kwaliteit (weet ik uit ervaring). Omdat ik het een goed product vond schrijf ik er een review over.
Als je naar de nagellak kijkt zie je dat het een aparte dop heeft, er steekt namelijk een stukje bovenuit. Maar als je de dop goed bekijkt zie je een vierkantje (het magneetje). Je kunt de dop er zo aftrekken, die fout maakte ik eerst ook, er zijn namelijk twee doppen. De eerste dop heeft het magneetje erop zitten en de tweede dop is van het nagellak flesje. Dat is erg handig want dan raak je het magneetje ook niet kwijt.
De nagellak heeft een goede kwast die zo de hele nagel lakt. Als je de magneet boven je nagel houdt moet de nagellak wel nat zijn anders heeft het geen nut, ook moet je uitkijken dat je niet net zoals mij vaak je nagel tegen magneet houdt, want dan heb je er nagellak opzitten.
Deze magneet geeft een soort van boogjes patroon af, persoonlijk vind ik het wel leuk. Als je de nagellak op doet hoef je niet gelijk een hele druppel op je nagel te doen, nee een klein beetje is al genoeg. Maar voor de rest is het prima.
Ik zou deze magnetische nagellak aanraden, omdat de magneet goed en snel werkt. Ook omdat het leuk is om te doen.
De nagellak zelf is wel een beetje duur €11,69, maar hij is het wel waard, want hij gaat redelijk lang mee. Kopen dus!

 Love you all!! Please subscribe and react!
Follow me on Bloglovin AmberV

Geen opmerkingen:

Een reactie posten