Populaire berichten

zondag 9 maart 2014

Primark Mascara (NL)

Hey iedereen,
Vandaag ga ik een review schrijven over de Volume Boost mascara van de Primark.


Volume Boost Mascara (primark)
Veel mensen gaan wel eens naar de Primark en kopen dan kleding, maar er zijn ook cosmetica producten (waaronder mascara) en die ga ik uitproberen.
Aller eerst over de buitenkant, als je de mascara tegenkomt is hij zwart en met een gouden streep door het midden, ook staat er Volume Boost mascara op de verpakking. Als je de mascara opendraait kom je natuurlijk het borsteltje tegen. Het borsteltje die de mascara heeft is best groot, persoonlijk vind ik dat heel fijn. 
Als je de mascara op doet zie je dat de mascara best veel klontjes geeft, deze kun je weghalen met een wimperborsteltje. Het fijne aan deze mascara is dat de wimpers gelijk zwart zijn als je er één keer over heen gaat, dat maakt de klontjes al een stuk minder erg.
Ik vind dat deze mascara echt top is en vooral door de prijs (€1,50). Het komt er dus op neer dat je niet moet oordelen op de prijs, want de mascara doet wat moet doen en doet dat perfect. Dus als je bij de Primark bent koop er één!

Love you all!! 
Follow me on bloglovin AmberV <3
Please subscribe and react! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten