Populaire berichten

vrijdag 14 maart 2014

Essence Holographic (eyeshadow)

Hey iedereen,
Vandaag ga ik een review geven over de Holographic eyeshadow van essence. 
Ik hoop dat jullie het leuk en nuttig vinden. 
Geef je reactie hier beneden. 


 Holographic eyeshadow (essence)
Toen ik hem weer tegen kwam in mijn kamer dacht ik: Ik moet echt nog eens een review schrijven over dit product. En nu is het hier. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Als we kijken naar de buitenkant van de oogschaduw zien we de oogschaduw, ook zien we een spiegel achtige dop. Als je die open draait heb je natuurlijk de oogschaduw en de dop, maar er is wat speciaals aan de hand met de dop. Als je kijkt aan de onderkant van de dop, (dus niet de kant waar de teksten op staan) zie je een spiegeltje. Dat vind ik één van de pluspunten van deze oogschaduw, maar het gaat natuurlijk om de oogschaduw niet om de verpakking die eromheen zit.
Als je ruikt aan de oogschaduw ruikt hij een beetje naar schmink, dit komt ook terug bij de oogschaduw zelf. Het is namelijk vloeibaarder dan een andere oogschaduw. Dat is dan ook gelijk weer een ander pluspunt van deze oogschaduw, hij is namelijk makkelijker om op te doen/ aan te brengen. De oogschaduw die ik heb is paars, nummertje 2 van de lijn. Als de oogschaduw op je oog zit geeft hij een paars glitterende gloed, daarom is het heel leuk als je hem over een andere kleur oogschaduw doet zoals wit of paars zelf. Maar natuurlijk is hij ook gewoon leuk als je hem op je blote oog doet. Deze oogschaduw gaat er gelukkig makkelijker af als schmink dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Als je deze oogschaduw wilt kopen moet je 2,- bij je hebben, hij is te vinden bij het essence merk en het is nummer 2. 
Ik vind dit een handige oogschaduw om mee te nemen en hij is leuk om op te doen bij het uitgaan, kopen dus!

 Love you all!
Follow me on Bloglovin!
Please subscribe and react xxx!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten