Populaire berichten

zaterdag 15 maart 2014

Nail stemps van de action, zijn ze te vertrouwen?

Hey iedereen,
Vandaag ga ik een review schrijven van de nail stamps van de action.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Als je nog een verzoek hebt voor een blog moet je het even hieronder zetten.
XX


Nail stamps
Ik heb vaak nagellak op, maar ik heb niet het talent om er een echt kunstwerk van te maken. Toen ik dit tegen kwam dacht ik: Geweldig, nu hoef ik niet meer elke keer mijn nagels te verprutsen! Maar het was geen sprookje zoals ik dat dacht, integendeel. Het is echt één grote ramp.
Als je kijkt naar de verpakking en alles wat er in zit, ziet het er oké uit. Zoals de stempelplaat waar de stempels op zitten, dat is zelfs een soort spiegeltje. Ook de stempel, nagellak en het strijkertje zien er goed uit.
Maar het begint ook pas als je probeert de stempels te "maken" (in de zin van de nagellak op de stempelplaat te doen) het wordt helemaal smerig en er komt waarschijnlijk ook nog eens nagellak aan je vingers zitten. Ook wanneer je probeert de stempel op de stempel zelf te krijgen, het werd één grote vlek zonder enige vorm. Toen ik de stempel een beetje heen en weer bewoog om er opnieuw wat nagellak op te krijgen ging het al wat beter, maar nog steeds moeizaam. Misschien moet je er wat op oefenen, maar ik weet in ieder geval dat ik dit nooit had gekocht als ik wist hoe dit in zijn werk ging. 
Maar ben je toch geïnteresseerd in dit product? Dan kun je hem kopen bij de Action voor €1,-, maar ik zou er als ik jou was een doekje onder doen als je er mee bezig gaat.
 
Love you al!!
Follow me on bloglovin~AmberV
Please subscribe, react or give a request
xxx 

give a look to the previous blog
http://ambervblog.blogspot.nl/2014/03/essence-holographic-eyeshadow_14.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten