Populaire berichten

zaterdag 8 maart 2014

Action foundation, moet ik het doen?

Hey iedereen,
Vandaag schrijf ik een review over de foundation (poeder) van de Action. Veel mensen weten niet zeker of ze daar hun foundation moeten kopen, dus ik dacht laat ik het eens uitproberen.



Foundation (Action)
Veel mensen vragen zich af of ze wel make-up van de Action moeten kopen, want niet alles wat bij de Action te vinden is, is van top kwaliteit. Daarom ben ik er om dit product te testen en dat heb ik ook gedaan voor jullie.
Aller eerst over de verpakking: het is een zilver/grijs achtige verpakking, door het midden van de verpakking loopt een "spiegelachtige" streep, daar komen we later op terug. Als je de verpakking open doet kom je terecht bij de foundation, maar zoals ik al zei loopt er een spiegelachtige streep door het midden, als je die opent kom je aan de kant waar het sponsje zich bevind , ook is aan die kant nog een spiegel. Waarschijnlijk scheeld het jullie vrij weinig hoe de verpakking eruit ziet, wat jullie natuurlijk echt willen weten is of het werkt. Deze foundation is niet vloeibaar, maar werkt toch prima. Ik vind dat deze foundation er erg natuurlijk uitziet als je het op doet, maar hij is niet helemaal goed dekkend. Je kunt hem dus niet gebruiken om een lelijk plekje dat goed zichtbaar is te bedekken, maar kleine plekjes zijn wel goed te bedekken!
Dus eigenlijk komen we tot de conclusie dat de Action foundation nog best een goede foundition die je prima kunt gebruiken voor kleine plekjes!
Sorry ik weet niet precies meer hoe duur de foundation was, maar ik denk dat hij rond de 2 was.

Guy's love you so much <3 follow me on bloglovin #AmberV

Geen opmerkingen:

Een reactie posten