Populaire berichten

donderdag 27 maart 2014

Ink eyeliner?!



Hey iedereen,
Vandaag geef ik een review over de Ultra Fine Ink Eyeliner van Catrice cosmetics, hopelijk heb je er wat aan. Zeg wat je van deze post vindt, dat kun je hierbeneden doen.
Ook kun je een verzoek indienen, voor een post die ik moet doen, ik zou het graag horen.

Ultra Fine ink Eyeliner Catrice cosmetics

Vaak ben ik opzoek naar een goede eyeliner, maar ik vind niet altijd de perfecte eyeliner. Gelukkig hebben ze bij Catrice cosmetics aan mij gedacht, ze hebben de Ultra Fine ink Eyeliner ontwikkeld en ik ga eens even testen of deze eyeliner voldoet aan de eisen van een eyeliner.
Als eerst even over de buitenkant, de eyeliner ziet er strak uit in z'n moderne jasje. Door het zwart ziet het er strak uit en met de zilveren dop en de zilveren tekst wordt het zwarte mooi aangevuld, dit vind ik altijd erg leuk bij elkaar staan. Ook is het potje niet heel groot, het is ongeveer de maat van een lip gloss potje. Daarom kan deze eyeliner zo in een etui of een een zij vakje van je tas, maar natuurlijk kun je hem ook gewoon in je broekzak doen!
Als je het potje opent zie je natuurlijk het kwastje voor de eyeliner, normaal is deze al dun, maar deze van Catrice is nog dunner dus nog fijner. 
Wel moet je bij dit kwastje een beetje "inkt" af deppen want anders heeft dat dunne kwastje helemaal geen zin, dus wel deppen! Deze eyeliner is vloeibaar dus je moet goed uitkijken dat je het potje niet laat vallen, want dan loopt alles eruit. Je moet het potje dus ook goed dichtdoen als je hem meeneemt, anders heb je alles onder de eyeliner zitten.
Deze eyeliner komt dus van de Catrice cosmetic, ik kocht hem bij de Kruidvat. Maar hij is natuurlijk overal te vinden waar ook het merk Catrice te koop is. Hij was wel €2,- en dat vind ik dan ook een minpunt aan deze eyeliner, maar de werking ervan is gewoon goed en hij heeft dus geen afwijkingen!

I love you all!!
Follow me on bloglovin and stumble~AmberV
Please comment and subscribe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten