Populaire berichten

zondag 30 maart 2014

Broekspijpen opgerold? Staat dat wel?

Hey iedereen,
Vanmiddag heb ik een bericht gepost over mijn favoriete lente-zomerschoenen, maar hoe draag je je broek dan goed? Dat ga ik jullie even vertellen, let goed op.
Geef een leuk verzoekje voor mijn volgende post!

Opgerolde broekspijpen

Het is helemaal in! De opgerolde broekspijpen. In Londen was het al lang een succesvolle trend, maar nu heeft ook de rest van de wereld het te pakken. En het is niet alleen voor vrouwen bestemd, mannen mogen namelijk ook lekker meedoen met deze trend. Sneakers en de opgerolde broekspijpen zijn de meest gebruikte combinatie, als je dat aan hebt weet je zeker dat je goed bij de mode zit.
En het leuke is dat je voor deze trend niet een geheel nieuwe garderobe hoeft aan te schaffen, nee je doet gewoon je broekspijp één of twee keer dubbel en dan heb je een enorm trendy broek!

Ook kun je de wijde broeken weer uit de kast halen, deze zijn namelijk ook weer helemaal in de mode. Ze zijn veel gespot op de catwalk en zijn natuurlijk ook gewoon te koop in de winkel. Het voorjaar van 2014 staat er helemaal in het teken van!

Wat vind jij van de nieuwe trends van 2014? Zeg het hier beneden! En ook als je een andere trend hebt van 2014 kun je dat hier beneden vertellen!

Love you all!!
Follow me on bloglovin and stumble~AmberV!
Comment and subscribe please xx!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten